fredag 3 augusti 2012

The Sims 3 Årstider bekräftat

Nu har EA bekräftat att The Sims 3 Årstider kommer att komma ut som nästa expansionspaket efter The Sims 3 Övernaturligt. Det kommer att komma ut den 15 november här i Sverige.

Det svenska omslaget för The Sims 3 Årstider:


The Sims 3 Årstider är fullspäckat med roliga saker med varje årstid. Bada i havet och akta dig för solbrännan på sommaren, lek i höstlöven och fira halloween under hösten och bygg snögubbar och åk snowboard när vintern kommer. Bli utsedd till vårbalens kung eller drottning och fäll upp paraplyet när regnet börjar falla.

Nya funktioner:
 ny klädkategori: utomhuskläder
 simmarna kan bli förkylda
 åka snowboard
 snöbollskrig och snögubbar
 vattenballongskrig
 paraply när det regnar
 bli träffad av blixten
 bada i havet
 bli solbränd/förfrysa
 spela fotboll
 festivallekar
 fyrverkerier
 fira halloween

Något annat spännande som är tillbaka från The Sims 2 är aliens! Vi kommer att skriva mer om det när vi fått mer info.

Bilder från The Sims 3 Årstider:



Trailer för The Sims 3 Årstider:



The Sims 3 Årstider går att förhandsboka på CDON. Med rabattkoden xYjd83FB får du fram tills den 5:e augusti dessutom 50 kr rabatt!

33 kommentarer :

  1. Ska lätt be mamma förboka den när den kommer till CDON.com, oavsett vad den kostar.

    SvaraRadera
  2. Ååååh! Äntligen kan man bada i havet! :D
    Det här kommer bli en av mina favoriter! :)

    //Kayla1a

    SvaraRadera
  3. det kostar 400 kr på cdon D:

    SvaraRadera
  4. ÅH Bokade precis! SÅ GLAD :D

    SvaraRadera
  5. kan ni kolla min kommentar som jag skrev i ert inlägg: package.filer eller något sånt där, behöver hjälp. och vet ni någon bra affär där man kan köpa sims 3 spel ganska billigt? :)

    SvaraRadera
  6. jag vågar inte laddar ner sims, för en gång gjorde jag det och visste inte riktigt vad jag gjorde och hela mitt spel krashade, men jag vill inte slösa så mycket pengar på sims heller, även fast jag älskar det. brukar ni laddar ner sims elr köper ni alla spelen? om ni någon gång har laddat ner sims och lyckats så kan ni göra ett inlägg om det? awesome blogg. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har köpt alla spelen i fysisk form (skiva) och det är något vi rekommenderar. Mycket kan gå fel när man laddar ner The Sims 3 (olagligt) och vi tycker att även om vissa simsspel kan vara dyra så är det ändå värt det. Vi kommer därför inte skriva något inlägg om hur man laddar ner spelet.

      Radera
    2. Tack för att eran blogg finns! :D Älskar Sims 3 fast jag visste inte ens att det skulle komma ut en "Årstider" ;O Men tack//Heidi

      Radera
  7. Anonym, jag tror inte att någon vill göra ett inlägg om hur de laddar ner spelen då det är olagligt. Även om många gör det är det ju ungefär som att skriva "jag stal spelen från Åhléns" eller något liknande. Även fast det inte anses vara samma brott så är det fortfarande inte lagligt och därför är det inte så smart att skriva det på en blogg som denna. Det finns massa information på andra ställen.

    För att kommentera inlägget, jag ser verkligen fram emot årstider! Speciellt att bada i havet. :)

    SvaraRadera
  8. Hej!,Jag har köpt alla mina sims 3 spel på Cdon.com,men jag har passat på att köpa dom när det varit Rea m,m.Men årstider har jag väntat på så länge att nu struntar jag i vad det kostar på Cdon men det kommer antagligen att kosta ca 300-500 kr,men det är det värt :)

    SvaraRadera
  9. Yes! Äntligen! Jag har väntat jätte länge och äntligen kom det. Är så glad!

    PS. Älskar er blogg och läser den varje dag!

    SvaraRadera
  10. Jag är jättetaggad, med jag undrar en sak: Kommer det med någon ny stad?

    SvaraRadera
  11. Wohoo, äntkligen! ÄNTLIGEN!!!
    Jag har verkligen längtat till the sims 3 Årstider.

    En fråga:
    Er blogg heter ju ''Allt om sims'',men ni skriver mest om the sims 3, skulle vara kul om ni skrev lite om de andra simspelen också.

    Älskar er blogg, era texter och inlägg!
    // Micalella123 på thesims3.com

    SvaraRadera
  12. Om man pauosar Årstider-trailern när det är en kille som kysser en tjej i en ''Kyss-kiosk'' så ser man en grön gubbe i rymddräkt!! Antagligen en alien!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ser en alien vid 0:18 och 0:43 också :)

      Radera
  13. Jag tror man ser en vid 0.59 också.

    SvaraRadera
  14. Trailern är så söt! Det är ett barn som klätt ut sig till koplantan!!

    SvaraRadera
  15. detdär verkar ju lätt vara det bästa sims spelet! :)

    SvaraRadera
  16. Har hittat rolig information om the sims 3 årstider på den här bloggen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, glömde infoga länken. :) Här är den: http://thesimsan.blogg.se/

      Radera
  17. Vilka kläder får man med the sims årstider? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vet vi inte än, men det kommer att komma en ny kategori för utomhuskläder!

      Radera
  18. GUUUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!!:D

    SvaraRadera
  19. Man längtar bra mycket alltså!

    SvaraRadera
  20. Jag undrar om man kan bada i sjöar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det kan man inte...... Synd!

      Radera
  21. Man kan väl ha sex i iglosar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kan knulla i iglosar👉👌 #sexiga #bruden#

      Radera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).