tisdag 30 oktober 2012

Speluppdatering 1.42

Nu har det kommit en ny speluppdatering.

10 kommentarer :

  1. Måste jag vara ansluten till internet när jag använder spelaruppdateringarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du måste vara ansluten till internet för att kunna ladda ner speluppdateringen och kunna installera den. När uppdateringen är installerad och klar behöver du dock INTE vara ansluten till internet utan då finns de nya funktionerna i spelet.

      Radera
  2. jag har mac och när jag installerar så står det var god installera om vissa filer har ändrats! det är såå irriterande för varje gång jag installerar om så står det var god installera om vissa filer har ändrats...
    har ni någon aning om vad man kan göra jag blir GALEN!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt så blev det för Saga med förra uppdateringen! Tyvärr var det enda som hjälpte att installera om alla Simsspelen och uppdatera för varje nytt spel som installerades...

      Radera
  3. KAN MAN SIMMA I HAVET NU!?

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte göra denna uppdateringen, någon som har samma problem?

    SvaraRadera
  5. Jag har gjort denna uppdateringen och det gick att installera och så men nu kan jag inte längre ha två simmar som är tillsammans, de kan inte heller gifta sig eller så. Och för att ha myspys måste de också ligga och slappa på sängen, det behövde dem inte innan. Någon aning om vad problemet är? Eller någon annan som har samma problemet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter jätteknepigt! Vi har tyvärr inget svar på detta... Men du kan alltid maila EA kundtjänst så kanske de kan hjälpa dig!

      Radera
  6. Vad är attraktionssytemet för nåt och var hittar man den

    SvaraRadera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).