fredag 16 november 2012

Växthuset Stenkast

Ett ny uppsättning har kommit till The Store! Uppsättningen heter Växthuset Stenkast och är, precis som man hör på namnet, ett växthus!



Det följer med 32 nya föremål, bland annat några klädesplagg. Premiumföremålen Trädgårdsstationen KvickRot och Plants vs. Zombies solros ingår.



Trädgårdsstationen Kvickrot är en trädgårdsstation som gör trädgårdsarbetet lättare. Vid stationen kan du vattna växterna med det automatiska sprinklersystemet, prata med växterna, identifiera frön du hittat och experimenta fram olika komposter.



Plants vs. Zombies solros kan ta åt sig solljus för att skapa den perfekt komposten, men fungerar även som en radio!



Växthuset Stenkast kostar fram till den 2 januari 1700 SimPoints istället för 1900 och du hittar den här.

3 kommentarer :

  1. Jag behöver hjälp! Jag har så svårt att bestämma mig! Jag vet inte om jag ska köpa Sunlit Tides eller Lucky Palms så jag vill veta vad ni tycker är bäst. Tacksam för ett svar ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gillar Lucky Palms bäst då det känns som en mer "normal" stad. Sunlit Tides är lite mer semesteraktig.

      Radera
    2. Tack! Jag har faktiskt spelat på Sunlit Tides hemma hos en kompis och det var faktiskt en jättesnygg modell på staden och många nya intressanta simmar :)

      Radera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).