onsdag 9 januari 2013

Speluppdatering 1.47

13 kommentarer :

  1. Kolla in här, http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/pd/productID.260180100

    Man kan förboka universitetsliv redan idag :) det står också vad spelet krävs osv. :)

    SvaraRadera
  2. Det gick inte att skriva i frågelådan så jag frågar här!
    Jag installerade två världar från thesims3.com. Det står att installationen lyckats och så men sen när jag kommer in och ska spela så finns världarna inte där:(
    Har testat tre gånger,vad kan de vara för fel?

    SvaraRadera
  3. Kan man återuppliva simmrna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, laga till Ambrosia och låt det stå framme tills ett spöke äter av rätten (Hur du gör Ambrosia kan du läsa om här: http://alltomsims.blogspot.se/2012/07/ambrosia_27.html)

      Radera
  4. Hej
    Kan ni göra ett inlägg om poser
    kram Electra
    PS er blogg äger

    SvaraRadera
  5. Typiskt EA att göra en patch som fixar ett problem (som jag själv aldrig upplevt, och vet ingen som har haft det problemet) med RYMDSTENAR när många har så stora problem att de inte ens kan spela... Hur tänkte de då liksom ._.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det är EA i ett nötskal :')

      Radera
    2. Eller hur! xD Fast det tar ju längre tid att fixa så stora problem än vad det tar att fixa en småbugg.

      Radera
  6. Hej, vill säga att ni är sjukt duktiga med denna bloggen, riktigt välskrivna inlägg och intressant :)

    Sen har jag en fråga ang att uppdatera spelet. När jag klickar ur eget innehåll så står det att alla föremål kommer försvinna i mina sparade spel och ersättas med originalföremål, kommer jag behöva placera ut alla egna föremål igen sen när jag spelar efter att ha uppdaterat eller kommer grejerna tillbaka om man inte startat spelet innan man kryssat i rutan igen?

    För man måste väl ta bort det innan man kan uppdatera? Jag har inte kunnat uppdatera mitt spel på länge nämligen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du INTE öppnar familjen emellan så kommer föremålen inte att bli ersatta utan vara kvar. Du behöver inte ta bort det innan du uppdaterar, men det kan vara bra att göra det.

      Radera
    2. Men då har jag inte fått någon uppdatering :( fick inte det förra gången heller... Jag spelar på mac, kan det ha betydelse? Fast tycker att dom borde uppdatera båda?

      Radera
    3. Nej det ska inte spela någon roll, vi spelar också på en Mac och där kommer uppdateringarna upp. Har du kryssat i "Uppdatera automatiskt" i fliken Uppdateringar i startprogrammet?

      Radera
    4. Ja, har testat både med och utan. Fick ju inte den uppdateringen där man kan placera ut färdiga rum osv heller. Kanske borde kontakta EA.

      Radera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).