torsdag 30 maj 2013

Önskesimmar

Nu har vi gjort alla önskesimmar som har blivit önskade hittills!

Om du hade önskat en sim men den inte har dykt upp kan det ha berott på att du inte fyllde i hela formuläret.

Med det sagt vill vi säga två saker.

1. Alla våra simmar, och även hus, som är upplagda för nedladdning kan ni hitta genom att klicka på fliken Nedladdningar längst upp i toppmenyn.

2. Kommentarsfältet för att önska simmar är nu öppet! Passa på att önska en sim innan vi stänger det igen. Tänk på att fylla i hela listan! Önska simmar gör du här.

  
  
  

9 kommentarer :

  1. Gjorde en till önskan bara för det! :')

    SvaraRadera
  2. Ska man klicka på önskningar för att komma till önska-en-sim?
    För det funkar inte för mig, har försökt flera gånger...

    SvaraRadera
  3. När kommer ni att göra en sim nästa gång?

    SvaraRadera
  4. Haha, jag tänkte att jag kunde göra en idag eftersom det nog inte skulle kunna komma så många på bara en dag, men oj så fel jag hade.. Nu hann jag ju inte göra en! För väl vänta tills nästa gång ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja vi trodde inte heller att det skulle komma SÅ många på en dag, men tydligen!

      Radera
  5. Jag laddade ner två önskesimmar. Men hur får jag in dem i spelet? Nu ligger det bara på hämtade filer! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du börjar med att packa upp filerna, det gör du med ett uppackningsprogram som t.ex. WinRAR (PC) eller Keka (Mac). När du gjort det ska de ha blivit en mapp av filen. I filen finns en sims3pack-fil med simmens namn, den installerar du genom att dubbelklicka på den.

      Om du har laddat ner simmar med CC måste du även installera det mesta av CCt separat för att det ska dyka upp i spelet.
      Vissa CC-saker är package-filer, hur du installlerar dem kan du läsa om här: alltomsims.blogspot.se/2012/11/ladda-ner-och-installera-foremal-till_28.html
      Andra saker är sims3pack-filer, de installerar du så här: alltomsims.blogspot.se/2012/11/ladda-ner-och-installera-foremal-till_28.html

      Radera
  6. Har några frågor angående önskesimmarna.
    1. Kommer ni göra alla önskesimmarna?
    2. Om jag till exempel vill ladda ner en önskesim, och den har en massa CC. Och jag har inte det CC som ni använder - nu till frågan: ska jag ladda ner det CC ni har på simmen innan jag laddar ner själva simmen???

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. Vi kan inte garantera något, men vi ska försöka!
      2. På de tidigare önskesimmarna har vi inkluderat allt CC som separata filer i nedladdningen som du måste installera själv (Allt ligger i en och samma mapp), i framtiden kanske vi dock bara skriver ett dokument med länkar till nedladdningarna för filen inte ska bli så stor att ladda ner :)

      Radera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).