måndag 31 december 2012

The Sims 3 Diesel: Möbler


8 kommentarer :

  1. Fina, kanske ska köpa de någon gång, är inte speciellt förtjust i Prylpaket ....

    SvaraRadera
  2. Hej igen '' embla & saga. jag undrar om ni skulle kunna göra ett inlägg idag om hur man laddar ner pose player för har värsta problemen just nu! för vill kunna göra poser och så men det går bara inte! snälla HJÄLP!!

    // www.simslivet.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har skrivit ett inlägg om det här: http://alltomsims.blogspot.se/2012/07/snygga-bilder-i-sims-3-med-mod.html men vi ska skriva ett nytt snart.

      Radera
  3. Hej!
    Jag hoppas verkligen att ni kan hjälpa mig.
    När man har valt en familj så är där en grå mätare som ska bli grön. Men i mitt spel fungerar det inte! Den står och snurrar jättelänge och igår stod den och snurrade en timme!
    Vet ni varför det blir så här?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kontakta EA kundtjänst så kanske de kan hjälpa dig!

      Radera
  4. Åhh äntligen gjorde ni ett inlägg om det! :)

    SvaraRadera
  5. Glöm inte bort att kolla in den nya tävlingen på min blogg!!

    SvaraRadera

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).