onsdag 7 maj 2014

PGC Stone, Generation 1 - Del 7

(Den här delen skulle jag vilja kalla för bugg delen)

Så vem var det nu som stod utanför dörren... Det verkade inte vara någon som Caylin kände igen men bestämde sig för att släppa in den arm- och benlösa lilla pojken.

De blev tydligen en dejt och den mystiska lilla pojken (som blev osynlig..?) var tydligen Jakob. Men han var inte i normalhöjd utan fortsatte att vara nere vid golvet. Detta tyckte Caylin var mycket konstigt men hon kunde inte släppa tankarna om vilken musik hon gillade bäst!

Efter att osynliga Jakob och Caylin varit hemma hos henne så bestämde de sig för att åka till honom och de hälsade på varandra igen.. Fast de var fortfarande med varandra.. (Vid detta stadium hade jag försökt med ResetSim flera gånger och jag hade även startat om spelet men inget hjälpe..)

Efter att de varit hemma hos Jakob fick de gå till parken. (Kom nu på idén att byta hushåll och försöka med ResetSim men det gick inget vidare... Som ni ser så är han fortfarande vid marken.. Sen fick de gå hem och Jakob tog en dusch. OCH NU VAR HAN INTE OSYNLIG!!! Jag trodde att han hade blivit som vanligt men när han klev ut ur duschen så blev han osynlig igen... Suck.. MEN så kom jag på den briljanta idén att använda ResetSim när han stod i duschen och inte var osynlig! Som jag trodde så funkade det utmärkt och han blev äntligen synlig igen! )

Jag bytte tillbaka hushåll och skulle kolla om det funkade även att se honom när jag spelade med Caylin, så de fick träffas i en bar mittemot Caylins hus och vilken lättnade det var när jag såg att han inte var osynlig! Väl på baren var det lite mer buggar, om man bortser det faktum att en kvinna höll på att dö.

Bara titta på det här barnet!!! VARFÖR är den så lång! Och tjejen bakom ser så otroligt läskig ut!

Hur som helst! Eftersom Jakob nu arbetade inom sjukvården så fick han hjälpa simmen som höll på att dö. (Jag gillar hur alla runt omkring ser jätteoroliga ut!)

Sen gav han kvinnan ett GIGANTISKT piller som hon tryckte ner i halsen, vilket Caylin såg lite bekymrad ut över.. Men simmen överlevde iallafall och Jabok räddade precis ett liv.

När Caylin kom hem var det hennes tur att skapa liv för hon fick stora sammandragningar och kände att det var dags att åka till sjukhuset för att föda barn!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR:

• Läs igenom Vanliga frågor och svar innan du ställer en fråga!

• Reklamkommentarer kommer att raderas.

• Kommentera med ditt namn/smeknamn/alias så att vi vet vem kommentaren är ifrån, annars är det lätt att vi blandar ihop dig med någon annan. Detta gör du genom att välja att kommentera som Namn/Webbadress och sedan strunta i att skriva i fältet för Webbadress (om du inte har en egen blogg).